lördag 17 juli 2010

Saker och ting


Nästa vecka drar vi till Vara och hälsar på en gammal klasskompis med familj och därefter fortsätter vi till Göteborg på lite minisemester. Väl där kommer vi att besöka affären Bagaren och Kocken och som jag har längtat dit! Man ser ju på bilden att det måste vara rena rama paradiset! En sådan här kommer att få följa med mig hem om de har kommit in i lager igen, annars passar jag på att beställa en.

En sådan här skulle jag också vilja bli lycklig ägare till men vi får väl se... Jag tror att just denna är limited edition så jag får försöka övertala Z lite snabbt innan det är för sent! Jag kan verkligen se dessa två godingar stå på våra öppna hyllplan i nya köket... ♥

Bilder: Bagaren och Kocken

3 kommentarer:

Angelica sa...

Hittade hit från Byggahus.se. Vi funderar också på att bygga nytt, och då kanske med just Trivselhus. Vi får väl se. Men den här bloggen kommer jag följa i alla fall :-)

Angelica sa...

Har läst igenom alla inlägg nu och vi verkar ha precis samma smak - ännu en anledning att följa den här bloggen :-)

Louise sa...

Kul att du har hittat hit Angelica!

Skicka en kommentar