torsdag 27 oktober 2011

Hallen

Här kommer några bilder på vår hall och lilla badrummet!

När man har öppen planlösning så kan jag starkt rekommendera att man bygger in förvaring av kläder så att de göms undan lite


Förråd under trappan, perfekt för förvaring av t.ex. ytterkläder och skor som inte används så ofta m.m. (men just nu knökfullt med lite av varje)

Lilla badrummet, duschväggar från HAFA. Det ingick endast en duschvägg från Trivselhus så denna beställdes från Hemvaruhuset




Här syns mitt eget lilla insynsskydd :) Det blev en liten gardin på spännstångar som man kan dra för när man vill ha lite avskildhet. Jag har satt upp stången så att den inte syns utifrån och har man inte gardinerna fördragna så syns nästan inte de heller

1 kommentar:

Anonym sa...

Men oj... kommer från en "bloggrunda" efter att ha varit ute efter inspiration till vårt nya badrum och hall. Och här föll jag pladask! Såå fint hus och helt i min stil:)

Skulle du kunna ta dig tid och skriva ner vad det är tapeten heter i er hall och vad det är för färg eller sort klinker (den gråa tonen) är i ert badrum?
Vore såå tacksam!

Kram Sandra

Skicka en kommentar