måndag 19 juli 2010

Brainstorming


Tillbringade hela kvällen igår med att kolla i tidningar för att få inspiration till vårt kök och badrum. Jag har prenumererat på Drömhem och Trädgård i flera år och jag älskar'n! Man kan bläddra i dem hur många gånger som helst, man upptäcker något nytt nästan varje gång. Nu var som sagt fokus på kök och badrum och jag har varit ovanligt strategisk med olika färglada post-its, de gröna är dock helt andra saker som jag skulle vilja göra/köpa/kolla upp. Ganska många gröna. När jag får tid och känner mig lite pysslig så ska jag nog testa att göra fina galgar av stål (typ kemtvättsgalgar) och vira fint tyg runt. Vad gäller kök och badrum så fanns det en hel del att inspireras av så nu måste man ut på nätet till att börja med och kolla vidare!

1 kommentar:

Anonym sa...

Va duktig du är!! :) Fullt upp ser jag! Var tar ni vägen tiden imellan lägenhet och huset? Kram Camilla, Martin & Sanna

Skicka en kommentar