fredag 30 juli 2010

Nummer åtta tack!

Bild: Fasadsiffra

Vår preliminära adress för huset är Södra Belltorpsvägen 8 och jag är uppväxt på en åtta så jag tyckte att det var lite kul! Istället för att köra det traditionella med en siffra så skulle jag vilja ha bokstäver i stället som på bilden ovan. Jag har inte sett så många hus med detta men vad jag förstår så börjar det bli ganska vanligt ändå. På fasadsiffra.se så kan man hitta flera olika varianter, jag skulle nog vilja ha vår åtta i borstad aluminium. Nu är det bara att hoppas att kommunen inte får frispel så vi får Södra Belltorpsvägen etthundrafemtioåtta för då blir det problem med denna idé.

2 kommentarer:

Peter sa...

Hej,
Såg att ni skrev om råglas den 11 juli. Vår säljare föreslog etsat glas istället vilket vi nappade på.

Ni har en fin blogg!

MVH Peter på Salsta

Anonym sa...

www.lampgallerian.se , där köpte vi de flesta av våra lampor till vårt hus. Om du köper mycket så får du oftast en rabattkod.

Mvh Malin (hittade bloggen via byggahus=)

Skicka en kommentar