tisdag 5 oktober 2010

Scrapbooking?

Hos Trivselhus kan man samla sina idéer digitalt i en husmapp på deras hemsida men nu har de även gjort en pärm som ska användas som scrapbook som man kan anteckna och klistra saker i. Nu har vi nog kommit så pass långt i vårt bygge så det är nog ingen idé att skaffa en sådan här tror jag för jag skulle inte ha tid att fylla den med idéer för alla idéer ska ju liksom verkställas NU! Men för alla andra som precis kanske har bestämt sig för ett hus eller att de ska bygga överhuvudtaget så tycker jag att det är en kul grej! Tänk vad bra att samla allt och sen kunna visa en säljare att så här har vi tänkt oss vårt drömhus! Jag gillar scrapbooking så där lite "light", typ en tom bok med vita sidor som man klottrar och klistar i...

Bild: Trivselhus

3 kommentarer:

Hampus sa...

ser jättefin ut, själv så har jag gjort fotoböcker hos www.solentro.se
och funderar på att klottra lite i dom också - för att göra dem ännu mer personliga!

Anonym sa...

Tjenare!
Vi har precis skrivit på för Trivselhus. Kanske har ni som kommit lite längre några bra tips när det gäller vad man kan spara pengar på? Alltså saker som verkar vettigt ta bort och köpa själva eller dyl?

Samt när det gäller Tibrokök? Blev det mkt pristillägg för er med fler lådor etc.? Vad kan man räkna med? Vår undervåning är väldans lik er.

Maila gärna på christian.andersson (at) virserum.com

Louise sa...

Hampus, Tack för tipset! Kul idé att göra bloggen till en bok!
Christian, Vi har ju visserligen tagit bort en del grejer ut Trivselhus sortiment men jag vet inte om vi har sparat några pengar på det direkt... :) Men några tips och ideér har vi nog, återkommer med ett mail till dig så snart jag kan!

Skicka en kommentar