torsdag 17 februari 2011

Lagerhaus ♥

Jag är barnsligt förtjust i Lagerhaus! Jag kan inte säga att jag är deras bästa kund för jag handlar inte så mycket men jag gillar att kolla på alla prylar. Något som jag dock ofta brukar få med mig hem är deras engångsartiklar; tallrikar, servetter, bakformar m.m. De passar perfekt till barnkalas och picknickar. Vi har nog så det räcker med sådana här saker för några år framöver men jag kan bara inte motstå att köpa flera om det kommer in nya godingar i sortimentet! Här är de senaste inköpen som jag tänkte skulle passa när V fyller år i september :)


tallrikar...
servetter...
muggar...
å så några fler bakformar...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej kikat på bilderna från huset vad fint det blir. En fråga, vad är de för takplattor och vilken färg? Ser väldigt fina ut, sådär "lagomt" grå. Hälsningar Anna

Louise sa...

Hej Anna!
Våra takpannor kommer från Benders och i vår slutbeställning står det "2-kupig ytbehandlad ljusgrå 200 37".
Mvh Louise

Skicka en kommentar