lördag 12 februari 2011

Mera bilder!

Idag blev det en tur upp till huset i solen :) Vi provgick trappan och tittade in i vårt lilla förråd under trappan, det behövs verkligen tills vi byggt färdigt garaget... Vi valde att bygga in utrymmet under trappan för vi kände att det ändå är så svårt att utnyttja och så tycker vi att trappan blir snyggare eftersom vi ville ha en stängd istället för standard. Jag fick även se högtalarna i taken som jag nog tror att jag kan leva med, eller, jag är ju tvungen... Massor med lister har målats och de har satt dit dörrfoder på alla dörrar nästan. Det ska bli väldigt kul när allt kan täckas av så vi kan se hur det verkligen ser ut, byggarna är verkligen bra på att skydda alla ytor :)

Vår hall ser ut så här nu! Även här ser man en högtalare.

Här ser man två av högtalarna som sitter i köket

Under trappan, utrymmet är faktiskt större än jag trodde vilket är positivt!

Trappan och dörren in till förrådet

Många lister blir det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar