onsdag 28 juli 2010

These are my girls...



and I like'em a lot!

Ända sedan första gången Leila syntes i rutan så har jag följt hennes program, köpt hennes böcker och nu väntar jag på tredje numret av Leilas Country Living. Dock är det receptet på Sticky buns från boken Två Systrars Söta som används flitigast hemma hos oss just nu. När jag bodde i USA så åt jag en hel del Cinnamon Buns och det här receptet påminner verkligen om dem! Jag har tagit bort russinen dock och använder ibland en muffinsform med pappersformar istället för att lägga alla i en långpanna, på detta sätt blir det lite fler bullar och lite mindre kladdigt när man ska fika ute. Leila har också ett snarlikt recept med pekan- och valnötter i som jag inte har provat ännu. Jag får återkomma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar