tisdag 31 augusti 2010

En rosa dröm

Äntligen beställd!

Bild: Bagaren och Kocken

Som jag har väntat på denna lilla goding till maskin och nu är den beställd! Valde att ta paketet med extra skål i glas och visp till ett bra pris. Av någon anledning så är den rosa dyrare än de andra färgerna, eller ja, det är väl för att den är finast såklart! För att göra en återkoppling till vårt besök i affären i somras så var det, om jag inte redan nämnt det, precis som jag tänkt mig :) Jag köpte faktiskt bara en sak dock och det blev radion som jag har visat bild på tidigare MEN när vi kom hem var denna stendöd, så den är skickad på reparation och jag hoppas verkligen att den går att laga!!! Såg att Cath Kidston kommit med en ny design, röd med stjärnor på, men den är ju inte alls lika fin som min och dessutom 1 500 kr dyrare... Idag har vi också varit och träffat Trivselhus och vår byggare Glenn, men mer om det i morgon! (kanske har lite info om Äntligen Hemma huset också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar